Epilepsi hastasıyım ilaç kullanıyorum ilk gebeliğimde nöbet geçirdim şükür suni sancıyla çok güzel doğum yaptım. Şuan 2. Gebeliğim nöbetim yok şükür. Tek sorun erken kalkıp ilacınızı içmekse bu hiç bşy evladınız için kalkın için ilacınızı zor bşy değil. Önemli olan zaten ilacınızı düzenli kullanmanız.