Bende epilepsi hastasıyım ve şuan 2. Çocuğuma hamileyim ilk çocuğumu da sağlıkla kucağıma aldım ama ilaçları düzenli kullanman önemli çok fazla saati geçmediği sürece sabahki dozu da alsan senin için daha iyi olur çünkü gebelik nöbetleri tetikliyebiliyor