emosduygos Kötü düşünme canm benm ilk gittiğimde 103 çıkmıştı simdilik güzel ilerleyen haftalarda artmasını bekleriz dedi sonraki hafta 132 sonra 179 170 lere geldi düzelir merak etme çok minik şuan
fatmaa51 betullozdemir korkmana gerek yok doktorunu değistir bence gayet iyi o haftada yavaş atması daha çocuk canlanalı belkide saatler olmuştur siz baktığınızda Allah kucağında göstersin insallah
betullozdemir fatmaa51 amin iyi dilekleriniz icin cok tesekkür ederim 🙏🏻 hemen degistirecegim o kadar stres yasattıki bana bugün
140524ba Düşük belirtisi falan değil benim de o haftalarda 90 saydı 7+6 de 175 oldu hiç endişelenme doktorunuzda biraz değişik bence yani biraz rahatlatıcı olması gerekirken stres yüklüyor
betullozdemir 140524ba evet gercekten esimle bakakaldık ne gerek vardı bu stresi bize yasatmasına bu kadar kücükken daha sürece yeni alısmısken