betullozdemir Merhabalar bebegim 5+5 doktor kalp atısına baktı 94-98 bu sekılde cıktı 2 kere baktı ama yavas atıyor dedi korktum sizce öyle mi belkı erken baktıgımız icin belkide düşük riski dedi cok korktım
ayazzz12 betullozdemir çok küçük özele gittiysen ordada korkutuyolar benim ilk hamileligimde derinden geliyo dedi kalp zaten yeni oluşms küçücük korkma ben ağlayarak ne hale gelmiştim yemek yiyememiştim dayanamayıp 3gün sonra kontrole gittim para tuzağı
buketdeniz19 betullozdemir daha çok küçük ondan kalbi yeni atmaya başlıyor normalde dinletmiyorlar benim doktorum dinletmedi görsek yeterli dedi 6+1 de kalp atışını göstermişti 12. Haftaya kadar da hiç dinletmedi daha yeni başladı dinletmeye oda çok kısa dinletti çok kısa dinletmesi zararlı değil ama genelde tercih edilmiyor korkma canım
deletedmom43191 betullozdemir daha mercimek kadar bebekte ne kalp hizi bekliyomus acaba ve 5 haftalik bebegin kalbi nasil duyulsun
hande09 5+5 bunun için çok erken canım normalde bu haftada dinletmezler bile gösterirler sadece bak atıyor diye o kadar kötü düşünme ne güzel erkenden duymuşsun maşallah ona
betullozdemir hande09 cok tesekkür ederim biraz rahatladım🥹, peki bu kadar erken dinlemesi zararlı olurmu
betullozdemir ayazzz12 bende bugünden beri ağlıyorum bugun kap atıısna bile bakmıcakto keseye bakıcaktı birden kalp atısına baktı ve süpheli konustu 98 i gördü 90-110 ortalama yazıyor hep neden düşük dedi hiç anlamadım haftaya tekrar gel dedi ama artık ona gitmeyecegim
hande09 betullozdemir yok kuzum öyle düşünme bir şey olmaz allahın izniyle sonuçta çoğu doktor bakıyor zaten öyle bazı doktorlar tercih etmiyor o kadar ama sen endişelenme daha minicik belki gittiğinde daha yeni atmaya başlamıştı düşünsene yeni adapte olmaya çalışıyor
yildiz93 betullozdemir 5. Haftada sadece kese görmüştük biz 7. Hafta çok derinden ve az bi şekilde kalp atışı duyabildik 9. Haftada net bi şekilde duyabildik 29 haftalık olduk bile hiç panik yapma stres olma kalp atışı varmış işte ne güzel 🌺
betullozdemir yildiz93 cok rahatlattınız gercekten tesekkür ederim hayırlısıyla bebislerimizi kucagımıza alalım insallah🌸🙏🏻
betullozdemir buketdeniz19 evet keske dinletmeseydi ama bir anda dinletmeye basladı ve hemen yavas dedi halbuki daha cok kücük dediginiz gibi🥹 haftaya geldi dedi ama artık baska bir doktorla devam edecegim cok etkiledi söylemleri beni keske cok normal daha kücük olabilir gibi olumlamalar yapsaydı en azından..
buketdeniz19 betullozdemir kalp atışını dinletmeyin de doktora gittiğinde görmeniz yeterli çünkü ben bunu araştırıp doktoruma sormuştum oda evet çok küçük olduğu için dinletmeye gerek yok zaten burda görüyoruz demişti dinlememe gerek yokki görsek yeterli ben dinletmeyin diyorum her gittiğimde oda bana sormadan açmıyor zaten
betullozdemir deletedmom43191 evet bi bilsem bide neden bu kadar korkuttu onu hic anlamadım ne diyebilirim ki
betullozdemir buketdeniz19 öyle yapacagım bende bundan sonra keske her doktor bu kadar anlayıslı ve düsünceli olabilse🙏🏻
deletedmom43191 betullozdemir amann sacma sapan bi doktor iste baska bi doktor bul kendine bebek daha tam olusmadi ki kalbi tam olussun