mervglerrr Serap_krtk 1 hafta kalmıştı artı olarak 3 gün anne oteli var hastanelerde orada ikimiz kalmıştık emmesine vs alıştırma için yapıyorlar o şekilde
Serap_krtk mervglerrr benim doğum yaptığım hastanede öyle anne oteli gibi bir şey yok malesef ben evde süt sağıp götürüyoruz sadece salı perşembe cuma günü 1 saat ziyaret var ne zaman çıkacağı da belli değil antibiyotik tedavisi görüyor
mervglerrr Serap_krtk devlet hastanelerinde oluyor genelde ama tabi yaptığınız hastaneye göre değişir
kvsr1603 Serap_krtk küvezde mi peki yani il doğduğunda yoğunbakıma girdim görmek için normal yatakta yatıyordu ertesi günü doktor isterseniz anne bebek uyum odasında bebekle kalabilirsiniz dedi küvezin içinde değildi çünkü