betl99 iremykn sade soda içtim biraz iyi geldi bulantı başlayınca içebilirsen sende dene canım sade sodayı
iremykn betl99 ya ben öğürüyorum ama kusamıyorum bu neden oluyor biliyor musun 🥹 sende de oldu mu hiç Sodayı ancak evde deneyebilirim
iremykn betl99 7 oldu bugün tam ama geç döllenme ihtimali var birkaç gün 🥹 Kusmuyoruö ama iyide değilim yani
sevvoos essraa33 tek kötü yanı çok uyku yapması.İştahla ilgisi yok,bulantı durduğu için yeme isteği geliyordur
essraa33 iremykn Allah şifa versin, iyi gelebilecek şeylere yoğunlaş. Mesela ben limonlu yeşil zeytin bağımlısı oldum. Ferahlatıyor gibi hissediyorum bir de şu dönemde çok lezzetli geldi 😅
essraa33 iremykn Elma ye mesela, midenin çok boş kalmaması gerekiyor. Tuzlu sarı leblebi, birkaç çubuk kraker, bunlar bana iyi gelen şeyler. Ceviz atıyorum bazen ağzıma o da iyi nötr bir tat gibi sanki. Deneyerek bul, ara ara bişeyler at ağzına 🍀
betl99 iremykn benimde 11 oldu o zamanki kadar yoğun değil 7-8-9 cidden çok fena geçiyor galiba :( yatmaya yakın 2 tane kesin iç prilam
iremykn betl99 ay bu 3 hafta mı zirve 🥹🥹 daha da kötü olmam herhalde değil mi ya 7 de ne ise 9 da o olur değil miiii 🥹🥹🥹
betl99 iremykn zaten sonrasında yavaş yavaş azalacak diyolar umarım azalır evde bi şekilde idare ediliyor ama işe giden insan için çok zor
ee77 essraa33 11 haftalik hamileyim, nerdeyse ogrendigimden beri bulantilarim oluyo. Maalesef prilam bende hic ise yaramadi:( simdi prizine gectim bi tik daha iyi geldi sanki ama yine de tam gecmedi. Vee cok uyku yapiyolar bu ilaclar
iremykn betl99 gerçekten çok zor evde zaman her türlü geçiyor ama işte öyle değil 🥹 birde bi süre kimse bilmesin istediğim için daha çok zorlanıyorum 🥹🥹 bir anda geliyor bulantı artık bana
melisaa0681 Kızlar 32. Haftadan bildiriyorum hala içiyorum hap gece yatmadan 2 tane doğuma kadar devam edecek bu gidişle
iremykn betl99 yaa deneyeyim akşamları o zaman 🥹 bende bugün ilk kez yemek yedim ama su içince kötüleşiyorum