essraa33 ben ilk gebeliğimde resmen 9 ay kustum, aralarda prilam içiyordum çok rahat geçiriyordum ama iştah konusunda çok etkili olmuyordu.
Simdi ikinciye hamileyim, 30 haftalık oldu birinci gebeliğimdeki travmadan ötürü gebeliğin en başından beri prilam kullanıyorum ama yine iştahım yok. Uyku yapar yan etkisi o sadece. Siz şimdi mide bulantısından sonra yemek yiyebilme hasretinden ötürü iştahlı olabilirsiniz
Ben ilk gebeliğimde o kadar aç kaldım ki rüyalarımda sofralarca yiyordum 😁