Sedef21 Benimki regl ağrısında olan bel ağrısı , gece özellikle baya kasıklarıma kadar vurdu hiç uyuyamadım stresten. Şu an kasılma da yok, bel ağrısı geceye göre hafifledi. Tedirgin bir şekilde vücudumu dinlemeye çalışıyorum sanırım birden gelecek sancılar