hghg Kızlar galiba sancım başladı 6 7 dk da bir geliyor 1 dk falan sürüyor ama dayanılamayacak bi sancı değil ve biraz da mide bulantım var ama su nişan falan gelmedi sizce doğum sancısı mı bu doğurur muyum acaba
Sedef21 hghg nişan yada şu gelmesine gerek yok canım onlar gelmedende doğum başlıyor eğer belinde ağrı varsa büyük ihtimalle doğum ağrısıdır yattığında geçmiyorsa falan bunlar hep doğum ağrıları oluyor
su656 Büyük ihtimalle doğum sancısı, 6-7 dk da bir gelip 1 dk aralığında duruyor diyorsunuz. Açılmanız olduğu için mideniz bulanıyor olabilir hastane evinize yakın mı bundan sonra ki süreci ona göre ayarlamalısınız
Busraaaakkk Sedef21 Canım bende 38+1 haftalığım belimde geceden beri ağrı var sanki lavaboya gitsem regl olacakmışım gibiyim. Henüz sancı falan da yok. Doğum yakın mı demek oluyor 🥹
hghg Busraaaakkk benim direkt kasıklarımda başladı sabah uyandığımda ama bele de vuruyor ağrısı sancı geldiği zaman zor dayanıyorum
Sedef21 Busraaaakkk iki doğum yaptım ikisinde de belime giren şiddetli ağrıdan anladım, eğer doğum ağrısı ise yatınca geçmez hatta o ağrı yatırmaz bile canım birde sancılar gittikçe sıklaşır ilk doğumumda bel ağrılarım gece başladı öğlen doğum oldu ikincide de gece başladı sabahın erken saatlerinde doğumum oldu
hghg Busraaaakkk bende çok stres oldum ya 2 cm açılmam çıktı ama bu sancıyı çekmek çok zormuş gittikçe şiddetleniyor acısı nasıl dayanacağım bilmiyorum 🥲
su656 hghg eve geri döndünüz mü, imkanınız varsa sıcak suyla duş alın, sıcak su Sancı anında çok rahatlatıyormuş