Kbrarsln Aysesare benimde erkek arkadasım iki gün önce Doğum yaptı 38 haftada yaptı gergin geçen haftalardasın 😂
Aysesare Kbrarsln bizim sıpa 36+4te sancılıydı gelecekti açılmam olsaydı şimdi her hafta gidiyorum her kontrole Doğuma gidiyor gibi gidiyorum 😂😂😂😂😂
Aysesare Kbrarsln amin amin 😊🙏 Rabbim sana da sağsalim kucağına almayı nasip etsin inşAllah ♥️♥️ Zaman hızlı geçiyor bi baktın 38.haftadasın
B-P-R Kbrarsln canım bende 30 Haftaligim Bence erken değil ne olur ne olmaz ben dün başladım Utum Komple Bitti yerleştirme Kaldi sadece ama Belimin Ağrısından kalkamıyorum 😅💁
B-P-R Kbrarsln gerçekten Öyle Şuan Bile Kolumu Kaldıramıyorum Yorgun Bitkin sekildeyim Daha fazla ilerlemeden Rahat kafayla Yap bence Yarının ne Olucagi Beli Degilki bı baktin Çok fazla Durmadan geldiler💁
Aysesare Ahsenliya sezeryana göre düşündüm ben. Kanama olur, kusma olur üstünüz kirletebilir. Yada bebek oldu ki kirletti göz önünde bulundurarak hazırladım 😂😂😂 yeni doğum yapan arkadaşım vardı ona danıştım
Ahsenliya Aysesare evet hersey göz önünde bulundurulup tedbirli olmak lazım ama simdi sezeryanla dogum yapanlari bile bir gün tutuyolar ama tabiki yine mantıklı 👌🏽🤣
Aysesare Ahsenliya Doğum yapacağım hastane de 2 gün kalınıyor 😂😂😂 kimseden birşey isteyemem olurda sezeryan olursam diye ben tedbirli gideyim de ne olur ne olmaz 😂😂😂