Kbrarsln bende buhünmjazırladm canım ama ben bebeğinkiyle kendiminki ayrı çanta yaocam bugun kızımınkini yaptım
10lu hastane çıkışı onu direk battaniyesinin içine sardım 1 tanede bez koydum içine direk hemşireye vermelik
4 5 adet atlet gbi çıtçıtlıdan koydum
3 tanede uzun kollu çıtçıtlı koydum
3 tane patikli alt
4 tane tulum
3tane penye battaniye 1 triko battaniye
1müslin örtü
Ağız mendili çorap eldiven şapka
Fotoğraf çekiminde giyceği kıyafet
15bez pişik kremi (destini) ıslak mendil
Biberon emzik