dmlblka Bide benim bayağı belirtim oluyor ya. İştahım çok kesildi mesela. Koku hassasiyetim normaline göre bayağı arttı. Sıcak basması çok oldu. Bu akşamda sıtma oluyor.
dmlblka Bu sabah kan verdim yarın öğlende sonra gidip öğrenicem. Çok heyecanlıyım. Lütfen dua edin Hamile olayım.Hamilelerin duası tutar. Hepimiz sağlıkla hayırlısıyla kucağımıza alalım inşallah.
btun dmlblka aynıyız canım benimde 15 Mart regli tarihim bende çok heyecanlıyım 7 gün var acaba bende yapsam mı diyorum
dmlblka btun idrar testi yapmak istemiyorum artık. Erken olduğu için net sonuç vermiyor. Pozitif çıkınca seviniyorum, negatif çıkınca üzülüyorum ne yapacağımı şaşırdım. Kan sonucunu beklicem ona göre belli olacak zaten
dmlblka Busraaaakkk ya idrar testinde Bi negatif Bi pozitif görüyorum sanırım erken olduğu için. Bende bugün kan verdim yarın belli olacak
Busraaaakkk dmlblka testin markası ile alakalı olabilir canım kan verdiysen sonuca göre hareket edersin, güzel haberler alırsın inşallah
bebee1 @dmlblka 5 üstü pozitif sayılıyor ama iki günde bir beta takibi yapmak gerek İki günde bir iki katına cıkması lazım
dmlblka bebee1 tiroidlerim yüksek şuan o yüzden kalabildiğimi sanmıyorum ama adetim düzenli gidiyor eğer gecikme olursa test yaparım