Henüz test yapmak için erken olduğunu düşünsem de dün ve bugün test yaptım. Dün iki testte negatif çıktı. Bugün ilk idrarla yaptım 1 dakikada hemen çift çıktı. Bu akşam yeniden yapmak istedim ve negatif çıktı. Fakat çok erken olduğu için ve akşam yaptığım için emin olamadım. İki gün sonra yani pazartesi sağlık ocağından kan testi vericem. Bu durumu yaşayan var mı aranızda?