duygukoltuk duygucum91 tabiii aynen öyle doktorum hüseyin hocanın da iyi bir doktor olduğunu baktırabileceğimi söylemişti. Bir de riskli gebelik değilim sanırım ondan da hüseyin hocayı onayladı. riskli gebeliklerde direkt perinatolog diyorlar çünkü