Devlette değil de ben Hüseyin Duman lı ya yaptırdım. Devlette çok incelemiyorlar hızlı hızlı bakıp geçiyorlar demişlerdi. Hüseyin Dumanlı kızılayda muayenehanesi var , kasım ayında yaptırdım bir çok yer uçuk fiyatlar veriyor hüseyin hoca 4.000 tl ye yaptı ultrasonumuzu. Çok bilgili görmüş geçirmiş bir hoca. Eğer devlet hast. İçine sinmeyen olursa tavsiyem olsun