_mrvsyrm herşey gayet güzeldi tansiyondan dolayı 6 gün de yattım hastanede doğum anına kadar eşim yanımdaydı doğum esnasında çıkardılar sonra tekrar yanıma aldılar 2 saate yakın bebek ben eşim vardık odada doktorlar odaya gelip bebeği kontrol ettiler yanımdan hiç ayrılmadı odaya çıktıgımızda sürekli hemşireler gel git yaptılar ama tansiyondan dolayı takip ettiler temizlik 2 kere çöpler alınıyodu oda siliniyodu herşeyden memnundum çok ilgililerdi hediye bile verdiler düşün bebişe 😁