eliffaydin ben İstanbul’a taşındıktan sonra tavsiye üzeri gittim oraya. 4 aydır orada takipliyim doğumuma az kaldı. Daha önce izmirdeydim. İzmir’de çok hastane değiştirdim orada hiç memnun kalmadığım kadar Zeynep kamilden memnun kaldım. Doktorlar ilgili, sakin. Her seferinde eşimle beraber girdik muayeneye. Yaklaşık 15-20 dk kadar içerde kalıyorduk doktor her şeyi detaylı gösteriyordu. Son 2 seferdir asistanından memnun kalamıyorum ama doktorum iyi. Sena Loğoğlu Duran takipliyim. Doğum konusunda kararsızım orada mı yapayım özelde mi yapayım bilemedim. Çok vaktim de kalmadı 37+5 olduk