iki yıldır kullanıyorum tül perdelerim güneşten eriyip yırtılmıştı çünkü toz tülde de oluyor plise perde de ekstra toplamıyor yaptıracağın renge de bağlı koyu olursa tozu belli eder zaten ben çok memnunum bahar da ve yaz sonunda lifle köpükleyip yıkıyorum ardından camlarımı siliyorum mis gibi oluyor ben çok memnunum