Masal2021 benim karsim bina yani yakin baya arada tek yol var tül perde kullanıyorum ama yazin güneşlik dikdircem bide asiri gunes aldığı için balkonda fazla vakit geciremiyorum çünkü cok sicak oluyor yazlari kışında zaten dolaptan birsey almak icin çıkıyorum tek kullanim olarak bence tül ve güneşlik dikdir yıkaması kolay en azından ki gercekden asiri toz oluyor benim ordan araba az gecmesine ragmen toz oluyor yani