Talentedmom busenaz689 vajinal mantar için probiyotik var onu kullan mutlaka ben her antibiyotikten sonra oluyorum probiyorik şu geldi
busenaz689 Talentedmom fitil olan mi doktor gynoflor yazdı kullanıyorum 2 gündür de bende de antibiyotik.sonrasi hemen çıkıyor
busenaz689 powerpuffgirlss Her yolu deniyorum onu da deneyecegim teşekkür ederim dua edin nolur bir daha tekrar etmesin çok zor birşey ♥️😭
Talentedmom busenaz689 benim probiyoksiz geçmiyor antibiyotik zararlı olan organizmaları da öldeyor bu yüzden mantara çeviriyor beni
busenaz689 defnoloj benimde inşallah tekrarlamaz nolur dua edin şuan halen iyileşmiş değilimdiger aylarda tekrarlarsa.bebegimi sütten kesmeyi bile düşünüyorum zorla bu durum beni çok zor duruma sokuyor
busenaz689 Purpura26 Aslında bende düşündüm de doktor güçlü ilaç veremem dedi eşli tedavide de hap veriliyor sanırsam. Hayatım boyunca hiç ysamasim ikinci dogum sonrasi lohusa knamam da çok uzun sürdü adetlerim de duzensiz ondan da olabil
mervesdoruk busenaz689 hamilelik öncesi 1 sene hamilelik de şuan 8 aylık hamileyim hala mantar var ben hiç bir çözüm bulamadım sürekli terarlıyor