Merhabaa hayatimm oyunca mantar ne asla bilmedim ikinci doğumumu yapalı 6 ay oldu ve 6 ayda 4. Kez mantar oluyorum afersiniz içerisi bembeyaz mantar bağlı doktora gidiyorum donaxyl veriyor emziriyorum diye birşey yapmıyor emzirmeyi kesmeyi bile düşünüyorum artık çok yoruldum her ay tekrarlıyor bundan nasıl kurtulacağım.. Başına gelen ve şöyle kurtuldum diyen varmı gerçekten çok yoruldum kaşıntı ağrı yanma beni mahvediyor artık