Arada belirtilerin kaybolmaso gayet normal bende endişeleniyordum o haftalardayken acaba bisey mi oldu diye ama muayeneye gittigimde görünce rahatlıyordum doktorumda vücudun gebeliğe alıstıgı icin arada kaybolabilir belirtilerin ama aktif kırmızı ve pembe kanaman ve adet sancın olmadıgı sürece sıkıntı yok bebeğin iyi dedi cok sükür 13 haftalık olduk 2 gün sonra 14 olucaz rabbim hepimizin yavrusunu bizlere bağışlasın daha göreceğin cok sey var ben 4 gün önce fıkır fıkır hareketlerini izledim valla cok güzel bir duygu doktorum bu ne hareketli cocuk böyle dedi daha fasulye kadarkennbile doktora kan kusturdu kalp atıslarını dinletmek icin 😁🤲😁😁😁❤
https://i.hizliresim.com/lqXRyJ.jpg bu da minnağım teyzesi 😉