fadimeinci merhaba ,çok geçmiş olsun 🤲🏻
özeldeki doktoruma bu yaşadığım olayı anlattım .
beta değerlerin yavaş yükseliyor ama sonuçta tam 2 katı şeklinde ve bana beklemem gerektiğini söylemişti..2 gün önce de kontrole gittim çok şükür keseyi gördü 🥰
Şimdi sırada kalp atışlarını beklemek var ..
Bakalım herşeyin hayırlısı olsun 🤲🏻
Birde İyiki devlette ki doktora alttan baktırmadım .betalarım çok düşük olduğu için belkide keseyi göremeyip müdahelede bulunacaktı. Kesinlikle iyi bir doktor bulmak çok önemli