Kızlar merhaba
Yaşadığım durumu kısaca anlatıcam umarım açıklayıcı olur .
Bu hafta pzt özel hastanede gebeliğimi öğrendim
1.hcg 152
2.hcg 370
3.sonucumu hem devlette hemde tekrar özelde vermek istedim . birde devlet hastanesine gideyim doktor ne dicek diyerek gitmiştim..
3.sonucum önce devlette sabah 10:00 da 642 cıktı
1 saat sonra özel hastanede saat 11 :00 da 774 cıktı
Özeldeki doktorum bana 370 den 774 cıkmış artış güzel gidiyor yine 2 günde bir kan verelim duruma göre ilerleyelim dedi .. olumsuz bir şey söylemedi asla ..üstelik özeldeki doktorum yüksek riskli gebelik uzmanı..
Ordan cıkınca Devletteki doktora gideyim birde ordaki sonucuma baksın dedim
Bana direk özeldeki bakılan sonucun beni ilgilendirmiyor ben burdaki cıkan sonucuna bakarım 642 cıkan sonucuna bakarım ve bu artış iyi değil alttan bakıcam bu sağlıklı değil dış gebelik dedi
Bende alttan bakmasını kabul etmeyince resmen çıldırdı bana bagırdı madem özele gidiyorsun oradaki doktoruna git buraya gelme o zaman dedi.
ben hala kibarca yaklaşıyorum dedim ki özeldeki doktorum 370 den 774 e cıkmıs güzel artıyor diye söyledi ama siz tersini söylüyorsunuz dedim
Üstelik yinede artış var 1 saat sonra baska hastanede 774 çıkmış yükseliyor aynı kalmıyor değer diyorum bana dediki lütfen tedaviyi kabul etmediğine dair imzanı atıp cıkar mısın dedi
Dış gebelik tedavimi kabul etmiyorum yazısı yazdırdı bana ..
direk kapıyı vurup cıktım bana hala sen o keseyi göremezsin bu değerlerle diyor .
bakın başımıza hersey gelebilir hazırlıklıyımda bu duruma ama böyle davranan birine alttan bakmasına izin verilir mi belki iyi giden gebeliği dış gebelik diyip sonlandırıcak
Kendimi çok kötü hissediyorum sizce 3.bir başka doktora daha görüneyim mi ?
En azından biri iyi gidiyor diyor
diğeri dış gebelik diyor ne yapacağımı şaşırdım birde siz bakın desemmi ?