Gulcag yok canım bende senin gibi düşünüyorum bende normal giderken bebek büyük olduğu için sezeryana karar verdim. Taktı bir arkadaş özellikle sezeryan doğum değildir müdahaledir. İşte keyfi sezaryen olana saygım yok korkuyorum diye sezeryan olmak günahtır ooo neler nler 😂😂