Gulcag öncelikle hayırlı olsun bende normal olmasını isterim ama rabbim neyi nasip ederse sezeryan da olsa benim için sorun yok yeterki ikimizde sağlıklı olalım normal doğum yapınca sanki en oluyor açılman olmuştur yapmışsındır açılma olmayınca elden ne gelir herşeyin hayırlısı herseyi sağlıklsı önemli herkese hayırlı doğumlar diliyorum 😃