_Medine bence simdiden bunun stresini yaşayıp kendinizi üzmeyin bebeğinizin hamileliğinizin keyfini çıkarın bu kesinlikle genetik ve vücut metabolizmasıyla alakalı benim anneminde hamileliklerinde karnı kücücüktü doğum sonrası göbüşü yoktu benimde aynı sekilde 30 haftalık gebeydim insanlar daha yeni farkina varmıstı gebe olduğumun bu da onun gibi genetik geçen bişey bi şekilde veriliyo kilo göbeğiniz içinde doktorunuza danışıp bi korse edinin benim de aşırı bi sarkmam olsaydı doktoruma sorardım ilk doğumdan sonra hele hiç dikkate almayın vücut kendini anca birkaç ayda toparlıyo rahim bile kendini 2 yılda anca toparlıyo göbeklerimiz napsin 😂😂