cansellim biryolculuk bir kaşık tuz ile bir kaşık karbonat bir kaşık civarı hindistan cevizi yağını karıştırıyordum. Bu hem o ağır kokulu bakterileri öldürüyor. Bir müddet kullanıp, sonra kullanmadığında ter kokuyorsun evet ama o ağır ter kokusu kalmıyor.
AuraMomB Rolonlar kararma yapabilir, deotak diye bir krem var papatya kokuyor onu kullanabilirsin. Gün boyu koku olmuyor bir zamanlar benim de öyleydi onunla düzelttim . Başka bir şey deneme bu sefer kararma ve tahriş olur canın çok yanar
Busranur_mnts biryolculuk trendyolda ozz doğal deodorant krem var karbonatlı hafif lavanta kokusu var o da uçuyo sonra asla ter kokusu bırakmıyor Kim bu tarz bir post açsa hep altına yazarım 2 seneye yakındır kullanıyorum çok memnunum Şimdi emziriyorum her duştan sonra sürerim
Busranur_mnts biryolculuk yok canım doğal içerikli karbonat var içinde onun da zararı yok çok hassas bş cildin yoksa
cansellim biryolculuk o ağır kokuya kalıcı faydası var. Ben artık kullanmıyorum ama 2-3 aydır o ağır koku yok. Tekrar bakteri oluşana kadar öyle ağır kokmuyor. Normal koku oluyor. Ama 3-4 hafta düzenli kullanmak lazım.
cokkasmabeabi biryolculuk ben de terleyen bi insan değilim ama arada koku yaşıyorum yazın özellikle, ise yarıyor karbonat bu durumlarda
Mrh16 biryolculuk 18haftak hamileyim bde hayatinda böyle ter koktuğunu bilmiyorum aile hekimine belirtmiştim tahlil yapicakti zaten değerlerin düşükse etkileyebilir dedi afedersiniz gaz kokusu içinde gecerliymis demir kan B12 değerlerim düşmüş ilaçlardan sonra gaz kokusu da ter kokumda kendine geldi şükür insan içine çıkmaya korkuyodum yaaa 🙄bı değerlerinize baktırın derim buzamana kadar böyle bişey olmadıysa
biryolculuk Mrh16 değerlerime baktırdım ama terleme sebebiyle değil, emzirdigim için yorgunluk sebebiyle baktirmistim sadece demir ilacı verdi
iiremm_ biryolculuk duştan sonra karbonat sür canım kokuyu engelliyo koku yapmıyo ben faydasını çok gördüm
biryolculuk Mrh16 dediğim gibi yorgunluk sebebiyle gittim dahiliyeye , takviye almak için yani, doktor değerlere baktı bir sıkıntı olsaydı söylerdi bence kan tahlillerime baktı sonuçta
superstar_00 biryolculuk Deodorant olarak farmasininkini kullanıyorum sürekli değil 4 günde bir falan iyi geliyor.