kisbebisi eskiden çok kullanırdım deodorant rollon falan, ama zamanla ter kokumun degistigini daha kotu koktuğunu farkettim ben öyle düşünüyorum, bir ara sirke kullanırdım etkisi kalırdı kokuyu önerdi ve sirke kokusu da kalmazdı uçucuydu yani, şimdi etki etmiyor maalesef … Bir de karbonat deneyeyim