biryolculuk sarilale123 bence maaş kartı erkekte olmalı diye düşünüyorum ama bazen de yönetme konusunda kadınlar daha iyi diye düşünüyorum
sarilale123 biryolculuk bacım eşimdeydi kart ama ayın ortasında para bitti diyo bol keseden harcıyor, yönetme konusunda maalesef sıfır , o yüzden bende kendi istediği zaten sen daha iyi idare ediyosun diyo
Rabiul biryolculuk bilmem tuhaf geldi hep büyüklerden aldığımız için 😁 5 senelik evliyim hiç eşimden almadım
Meltemanneolsun Deleted33000 kiiz o zaman değişiklik olsun sen ona harçlık ver o sana öpücük versin😂🤭🥰
flz3576 biryolculuk aslında olsa vercek yok evlendiğimizden beridir borç bitmiyor maaş direkt ödemelere gidiyor 😂😂
cansuu05 biryolculuk hesaplar zaten bende, ödemelerden herşeyden ben sorumluyum. Kalan parayı yarı yarıya bölüşüyoruz. Bazen yarıdan fazlasını aldığımda oluyor, o yüzden harçlık vermesine pek gerek kalmıyor 🙈😂