ikincibahar_08 Kızıma verirken ne kaparsam bizim artık espriye döndü ilk zamanlar para çıkarıyordu bende çekip alıyordum kendi payımı şimdi akıllandı kızımın harçlığını diğer cebine koyup çıkarıyor bana da sadece el öpmek kalıyor 😂
merylii_ biryolculuk harçlık olarak değişir her seferinde bazen 1000 bazen 3000ama tuz hakkı da verir hediyemi de 😂😂😂
Deleted33000 Meltemanneolsun bazen de der sende varsa sen bana ver diye çünkü ben ondan daha zenginim😂😂😂
sarilale123 biryolculuk ne kadar alsak o kadar iyi 🤣 bana herşey sende zaten diyo (maaş kartı için) ama böylesi daha iyi oluyor
biryolculuk sarilale123 bence maaş kartı erkekte olmalı diye düşünüyorum ama bazen de yönetme konusunda kadınlar daha iyi diye düşünüyorum
Meltemanneolsun Deleted33000 kiiz o zaman değişiklik olsun sen ona harçlık ver o sana öpücük versin😂🤭🥰
Rabiul biryolculuk eşimden hiç almadım çok saçma geldi gkdkfj ama bayram gelmeden kızımın ilk harçlığı babamın arkadaşından geldi 5 bin yollamış
tembelkiz biryolculuk o benden istiyor 😂😂😂 annemlere geçeceğim zaman gönlünden ne kopmuşsa koyar cüzdanıma bende 200 falan veririm o anki gönül zenginliğime bağlı