Elliiiffff Her şeyin bir makul sınırı vardır, iyi niyeti suistimal etmek….
Sonuçta, yurtta kalıyormuş, ara ara ziyarete gelinir, beraber bir yerlere gidilir, vakit geçirilir ama neredeyse eve yerleşmek ayıp, saygısızlık, terbiyesizlik.
Tekrardan geçmiş olsun, herkes kendi yerinde iyi olsun.