melisasak35 Çok geçmiş olsun.
Ne kadar kötü, utanmaz kişiler var.
Özel durumunuz var, doktor keyfi olarak rapor vermez ki.
Bir kişinin maaşı mı, ağır geldi patronunuza.
Yaptığı hainlik, yanına kâr kalmamış, çok şükür.
Ben de, hem iş yerimde hem ailede türlü haksızlıklara, utanmazlıklarla karşılaştım.
İş değişiklikleri yapıp, tazminatları yakıp, iş yerindeki fenalardan kurtuldum ama aile konusunda bir çıkış yolu bulamadım.