bmkl hb_68o Valla Artimet ben de yalancı pozitif çıkarınca güvenemiyorum bence adetiniz gecikince bir kez daha kan verin
birumut_ elffssyl altta ki artımed betam 40 çıkmıştı geçen ay freely ve artımed ile öğrendim gerçi kimyasal oldu ama olsun
elffssyl birumut_ Rabbim tekrar hamileliği yaşatsın sağlıkla bende 3 sene önce boş gebelik geçirdim tekrar hamile kalamadım sonra
bebegimle_ben sevill657_ evet bence var teste silik ama bir daha test yap derim gec dolenmis olabilir