elffssyl Artı med gebelik testi yaptım pozitif çıktı regle 5 gün var 3 gün önce kan verdim negatif çıkmıştı pozitife dönmüş müdür sizce göğüslerim yanıyor sızlıyor resim nasıl atılıyor
bmkl elffssyl Maalesef artimet yalancı pozitif çıkarabiliyor. Bence adetiniz geçince bir test daha yapın.
Pelinn_6506 elffssyl bende artımed aldım yaptım silik çizgi var adetime de 3 gün var herkes yalancı pozitiflik gösteriyormuş, bende o günü bekliyorum artık
bmkl Pelinn_6506 Valla bende yalancı pozitif çıkarmıştı ama doğru çıkanlar da oluyormuş. İnşallah gönlünüzden geçen olur🙏🏻
bmkl elffssyl Forum ana sayfasında en sol üstte üç çizgi var ordan resim yükleye basın sonra yükleyin linki kopyalayıp buraya yapıştırın
hb_68o Kızlar adetime 5gün kala yaptım artımed ile 1 dk yapar yapmaz böyle çıktı . Kan verdim negatif. 3gün var adetime ne diyosunuz olabilir mi ?
bmkl hb_68o Valla Artimet ben de yalancı pozitif çıkarınca güvenemiyorum bence adetiniz gecikince bir kez daha kan verin