firo ben emzik olarak Philips ultra air aldım 2 Li pompa olarak da bebebao giyilebilir aldım arkadaşımın tavsiyesi ile benim 3.gebelik lansinoh elektrikli var ilk çocuğumdan ama fırsatım olmaz sabit kalmaya diye yeni aldım çok para vermek istemedim daha çocuk yapmayacağım için ama sizin ilk çocuksa ve sonra bir daha düşünüyorsanız bu tarz şeyleri kaliteli alın derim yıllarca kalır paranıza yazık olmaz