firo
Evet malesefff onu bende hemen almaktansa duruma göre almayı düşünuyorum kiwi de kötü bir marka değil ama mochi öven cok duydum dediğim gibi sadece bunda acele etmiycem bebeğe göre hareket edicem alcam belki hic kullanmiycam bebegim emecek o yüzden sende acele etme istersen🫶
Emzikte de bazen bebekten bebeğe çok değişiyor kimi bebeklerde hic kullanmiyor kullanirsada orta hallisini de kullaniyor bi emzige bi ton para vermektense orta halli bi emzik almak ta mantikli