htcbebek birazbilgi benin de sol da daha fazla ağrım var ilk başta adet oluyorum sandım bele de vuruyor ağrı göğüs hassasiyeti de var
birazbilgi htcbebek erken fark etmişsiniz sanırım adet tarihinize daha var mıydı beta takibi önemli şu an bazı kişilerde hiç belirti olmuyor bazılarında çok daha yoğun oluyor
birazbilgi salihaturky bakalım haftaya bir gidelim süreci ona göre ilerleteceğiz teşekkürler bu arada 💕