Elf0305- Nero45 her ay kendimi kandırıyorum geö döllenme yok test bozuk gideyim kan veriyim olsa çıkardı işte şimdi sen 4 gün sanki seninde olsaydı çıkardı en azından silik 😟
Elf0305- esavas27 erkenmi bilmem olsa silik çıkardı diye düşündüm yani o kadar bembeyaz bir negatifti zorladım kuruma çizgisi bile yok
hayalperi Elf0305- regl geçmeyi bekle o zaman dayanabilirsen ben 8 ay boyunca hiç test yapmadım biraz vucudumu tanıyordum kimyasal dönemi üç gün sürekli lekeli gelince yapmıştım
hayalperi Zdiyebiri Yaa üzüldüm canım sıkma canını demek bu ay hayırlı değilmiş inşallah diğer ay müjdeyi verirsin ovulasyonla takip yapıp öyle deneyin adet bitimi sonrası istersen
Zdiyebiri hayalperi inşallah canım öyle yapmayı düşünüyorum, rabbim sizlere nasip eylesin inşaallah 💜