Bat13 Mart
Benimde göğsümde ağrı var bi de kasık ağrısı oluyor başka bi belirti yok 7 aydır bebek istiyoruz ama nasip olmadı bu ay da regl olursam doktora gideceğim öncesinde gitmiştim herhangi bir problem yok denildi ama sabırsızlıkla test yapmak için bekliyorum