Deletedmom133 açlık yüksek tokluk sınırda şöyle yap hiç bişey yeme gece yatarken sabah aç karnına ölç şekerini açlık 90 üstü olmamalı sonra tatlı bişeyler ye yarım saat sonra tokluk şekerini ölç o da 140 ı geçerse şekerin var demektir bu da çok riskli