Nursemomm 260814 bende 31 haftalığım dün benidr oğlum itti kapıya çarptım karnımı ama korkma biley olmaz hareket ediyosa sıkıntu yok
Deletedmom133 Nursemomm benimde size bir sorum olacak tokluk şekerim 135 çıktı ama tatlı kurabiye falan yemiştim tekrar ölçtüreyimmi değer nasıl sizce
260814 Deletedmom133 aynı hatayı bende yaptm canm pasta yedim ve açlıkta toklukta yüksek çıktı tekrar yaptrdm yaptırmadan 1 gün önce kahve çay tatlı bişeler yemedim 8 saat aç durup gittim çok şükür norml çıktı
Deletedmom133 Nursemomm şeker yükleme yaptırmadım ben şerbet içemiyorum çünkü aç tok kan verdim aç 100çıktı tık 135
melmih12 Nursemomm ay inşallah gerçekten geçen sene kimyasal oldu sonra uzun süre gebelik olmadı. Şimdi böyle güzel başlayınca gerçekten bana da moral olduuuu Ay darısı size olsun inşalllaaahhh
Deletedmom133 260814 ben açken tetonoz aşısı olurken verdim tokuda eczaneda ölçtürdğm açlık 100 tokluk 135 çıktı
Mrvaydn18 260814 ben baya yere kapaklanıp düşmüştüm bir şey olmamıştı canım. Kese onu her türlü darbelere karşı koruyor.
Deletedmom6373 260814 canım bende düştüm karnimin uzerine degil ama kalcamin uzerine korkudan hemen hastaneye gittik herhangi bir skıntı yoktu ama 24 saat hic ayağa kalkmicaksın dedi doktor ve magnezyum kalsiyum ilac vermisti sende emin olmak için bi hastaneye gitsen iyi olur bence
260814 Deletedmom6373 Bnde kalçamın üstüne düştüm gittiğimde hiç birşeyiniz yok gayet iyisiniz dedi kontrol edip Doktorumuz ve düşmelerde bebek hareket etmiyorsa kanamanız varsa gelin dedi korkmayın çok iyi korunuyorda dendi eşim burda değil TEK’te gidemem Şuan 😞
Nursemomm Deletedmom133 açlık yüksek tokluk sınırda şöyle yap hiç bişey yeme gece yatarken sabah aç karnına ölç şekerini açlık 90 üstü olmamalı sonra tatlı bişeyler ye yarım saat sonra tokluk şekerini ölç o da 140 ı geçerse şekerin var demektir bu da çok riskli
Deletedmom6373 260814 Anladım kanama vs yoksa uzanin dinlenin bi iş falan yapmayın Allahın izniyle bisey olmaz rabbim korur meleklerimizi :)
Denizyadaaras 260814 doktora gidin bencede Allah korusun haftanizda yuksek bebegin alani dar hissetmis olabilir carpmanizi bir kontrol ettirin iciniz rahatlar hem. Cok mu sert carptiniz