Maviyesil121212 Aysemayaz hııı senin özel bir durumun varmış her an gelebilir o zaman :) ben de istiyorum da bakıyorum 40 haftalıklarda tık yok otur yerine diyorum daha zamanın var😂
Aysemayaz Maviyesil121212 Harran olabilir cnm illa 40 hafta olacak değil artık birimde gerin gelebilir zamanları normal kabul ediliyor 37 haftadan sonra
Aysemayaz baykuskiz sezeryan mı cnm 😂 sorma babada öyle geliyo eşim senin günün geçmiş bence diyo dalga geçiyo😂😂
baykuskiz Aysemayaz evet 2.benim yahu kendime ağır geliyorum Allah herkesin yardımcısı olsun bi de tarih belli oldu ya ben anca o güne kadar dayanabilirim 1 gun fazlası beni öldürür tövbe est 😂
Aysemayaz Faile10 dikkat et cnm bi dr görün allah korusun bebeğe geçebilir Doğumdan önce hasta olmamak lazım enfeksiyon açısından çok geçmiş olsun geçer biran önce inşallah🙏
Faile10 Aysemayaz teşekkür ederim malesef hamilelikte astım alevlendi yıllardır yaşamıyordum. Spreyleri kullanıyoum şuan sadece
Aysemayaz Alyamerve korkma cnm Doğum kişiye özeldir çektiğin herşeyi bebeğini görünce unutacaksın emin ol bebeğine odaklan sadece korkma Doğum mücizevi birsey hayatın boyunca sana kalan tek mükemmel sey💕
Aysemayaz Nalkan hımm geçmiş olsun cnm bebeklerimizi sağ Salim alalımda normal sezeryan allah ne dilemişse o olur acı aynı acı sevinç aynı sevinç💕