Aysemayaz 37+0 olduk
Dün gece 2 de cok kötü ağrı sancı mı bilmiyorum bi girdi saniyler sonra geldi 2 dakka sonra bidaha aynı ağrı girdi ve sonra daha olmadı ama çok kötüydü sancı o mu acaba die sorguladım belim cok ağrıyor zor yürüyorum bugün randevum var dokturma. Bakalım ne durumda