@nergiss123 bende ilkini genel olmuştum çok fazla öksürme balgam isteği oluyor ama eğer dikkatli ve yavaşça göğüsten yukarı oksururseniz birşey olmaz ama benim sağ ve sol yanlarim çok ağrıyordu bebek çıkınca boşluk olduğu için dediler iki hafta dinlenmek iyi ama sanki yanlış hatırlamıyorsam benimde basim agriyordu