nergiss123 benim ikinci hamileliğim mükkemel geçti yani spinaldenmi doktordanmı yoksa alıştımmı bilmiyorum hiç hiç ağrım olmadı sadece ameliyat sırasında istemsizce kalktım durdum sonra sakinleştirici verdiler onun etksiinden sırtımda ağrı kaldı ama zamanla geçti spinal daha iyi gibi ya gözüm kapalı bilinç kapalı amelıyat olmaktan korkuyorum canım acısa beni duymasalar falan daha kötü uyanık onlarla konusmak beni çok daha rahatlattı bitti şuan bebek geliyor vs vs çok konuştular benimle zaman nasıl geçti anlamadım