ErBu Meriipella1 son ayda düşünüyorum artık. Çünkü yıllarda teyzem ağdacı ona yaptırıyorum ama tabi düşük tehlikemden korkuyorum
ErBu birgullllll evet canım bende hayatım boyunca jilet yapmadım. Hiçte sevmiyorum hemen çıkıyor. Şu süreç biraz geçsin doktorumlada görüşüp ona göre bakıcam artık 😊
ErBu Busraatpl gerçekten çok büyük bir rahatlık. Jilet hiç rahat değil ama işte şuan mecburiyetten. Hamile olmadan önce çom rahatlıkla acısız aldırabiliyordum ama mahlum şimdi korkuyorum 🤦🏻♀️
Mucize_02 ErBu ben yapıyorum canım Agdayı. Şu an kendim yapıyorum ama Doğuma yakın sanırım bir kuaföre ihtiyaç duyucam
Edaemir Çok çok güzel bir şey ağda yaptırmak misler gibi tertemiz hamile olmadan önce giderdim hiç ağrı hissetmezdim. Ama Hamilelikten kaynaklı heralde bacaklarıma filan dayanamiyorum çok ağrıyor. .
ErBu Edaemir hamile olmadan önce bende düzenli bir şekilde gidiyordum. Gerçekten büyük bir rahatlıktı ve temizlik açısından çok iyiydi. Ama işte şimdi düşük tehlikesi olunca korkuyorum 😊
Levmel ErBu canım ben ilk iki hafta yaptı ama çok fazla canım yandı ve çok kötü morarmalar oldu bende bıraktım artik nabayimm jiletle idare ediyorum ,ama doğuma çok az kala ağda yaptircam inşallah
FasulyeveAnnesi ErBu valla Benim de korkulu rüyam canım 14 haftalığız ve hiç yaptır Madım korkudan sürekli jilet yaptım hamile olmadan önce yaptırıyor idim düzenli şimdi ne yalan söylim korkuyorum ya acır ya kasılırım birşey olur DİE 😏
Gulay123 ErBu canım ben ilk 3 ay gitmedim ağdaya ne olur ne olmaz diye sen de gitmeyiver hele tehliken varsa gitme bence