ErBu Evet çünkü bende de var o yüzden bildiğim için söylüyorum. Riske atma. Bende ağdaya düzenli olarak gidiyordum. Ama
Düşük tehlikesi deyince. Hiçbir doktor izin vermez. Sen istesen de istemesen de Kasıklarına baskı veriyor. O yüzden kasık ağrısı falan hiçbir şey olmaması gerekiyor. Çok dikkatli ol.
Bende jilete karşıyım ama çocuğumu riske atmamak için mecbur kaldım. Sadece bikini bölgesini al. Öteki kalan yerlerini ağdaya gidebilirsin. Onlarda sıkıntı yok ☘️💐💐💐💐