Rabiul hd_d kızımı temmuz ayında doğum yaptım , bir süre uzun giydirdim alışsın diye sonra kısaya geçtim , haziran biraz daha ne sıcak başlangıcı olacağı için uzun giydirirsen sorun olmaz bence ama kat kat boğmayın 🫠
hd_d beautiful_ Ben o aylarda arasini acik tuttum sskm bak 9 haftalikken bi gittim 19 da bi gittim 22 de bi gittim toplamda 3 kere gitmis oldum kafana takinca vakit de geçmiyor hem akisina birak kafana takma bakalm
Rabiul hd_d rica ederim hd_d evet , hepsi burada ve Trendyol karşılaştırma yaparsınız e bebekte indirim oluyor. Sleepy kullanmıştım kızımda çok kaliteliydi e bebeğinki biraz ince ama önemli olan işlevi ikisi de aynı görevi görüyor 😁
hd_d Rabiul Takip edicem mutlaka e bebek pahali oluyo diye bakmam diye dusunuyodum😅 Ama bi gözüm de orda olcak mutlaka
Rabiul hd_d geçen indirim vardı 2 paketi Hepsiburada e bebek mağazasından 70 tl ye aldım hepsipara iadesi de olmuştu çok avantajlı oluyor o zamanlarda
kartanesi___ Rabiul Gerçekten çok lazım olan bir ürün hele benim bebeğim gibi altı açılınca çişini kakasını yapan bir bebekse muhakkak alınması gerekiyor. Öyle olmasa bile o olmadan alt değiştirilmez batıyor her yer çünkü @hd_d
hd_d kartanesi___ Evet canm cok haklisiin bide sağlık yönünden de her yere yatırmaktansa altına bez sermek daha mantıklı
Rabiul kartanesi___ aynen canım yenidoğan döneminde alt açılınca hemen yaparlar baktın yapmıyor ıslak mendili göbek çevresinde 2 tur attır hemen işiyor hd_d
ipeksyy hd_d takipteyim benimde bir listeye ihtiyacım var son halini en son paylaşabilir misiniz bizimle 😊