hd_d bize bir tek sudocrem iyi geldi canım 1 hafta kuvozde kaldı pişik olmuştu hep hametan falan denemisler gecmemis sudocrem aldırmışlardi. Şimdi azcik pişik olsun sürüyorum hemen geçiriyor. Bazen de vazelin sürüyorum o da hemen geçiriyor. Pişik önleyici olarak da Bepanthol var arada da onu sürerim